Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно парно

    Здравейте колеги,
    От известно време забелязвам(от както температурите се повишиха),че сутрин при изключен климатик(парно)от духалките ми полъхва направо горещ въздух,при положение,че сутрин външната температура е 15-16 градуса.Само да вметна,че радиаторчето на парното ми покапва лекинко и съм му сипал течна добавка Holts.Та въпроса ми е има ли някакъв клапан преди радиатора на парното,който евентуално да се е прецакал и да ми пуска топло въпреки,че е съм го спрял???
    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

  • #2
    Има клапа (смесителна), която обуславя това откъде да минава въздушния поток - през радиаторчето на парното или през това на климатика (изпарителя). Вероятно тази клапа не работи коректно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Има клапа (смесителна), която обуславя това откъде да минава въздушния поток - през радиаторчето на парното или през това на климатика (изпарителя). Вероятно тази клапа не работи коректно.
      А къде се намира тази клапа Любо?Да я търся,че нещо не е оферта през лятото да ми вее топло от парното.
      ALFA 166 2.0TS-хубавицата
      Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
      PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
      Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

      Comment


      • #4
        Моторчето и се намира от лявата страна на кутията на климатика, като стоиш срещу колата.
        Това ограденото в синьо му е буксата:



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Благодаря много
          Между другото,направо ме кефиш как винаги намираш снимка или схема за всеки един зададен въпрос.

          Бях сигурен,че ще се отзовеш на въпроса ми.
          Благодаря още веднъж
          ALFA 166 2.0TS-хубавицата
          Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
          PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
          Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dakata Покажи съобщение
            Благодаря много
            Между другото,направо ме кефиш как винаги намираш снимка или схема за всеки един зададен въпрос.

            Бях сигурен,че ще се отзовеш на въпроса ми.
            Благодаря още веднъж
            Ти не благодари на мен а на това, че все още се намират снимки, незащитени с авторски права



            ---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

            Ето тук се вижда и самата клапа, след като всичко преди нея е разкостено:



            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              и аз да питам нещо за климатика - при включване на същия не трябва ли и перките на радиатора да тръгнат ако само съединителят на компресора се е прецакал-гумата се е отлепила.
              166 2.4JTD-00г.

              Comment


              • #8
                Перката се пуска, когато налягането в радиатора на климатика (кондензатора) се повиши над даден праг. Това налягане се обуславя от работата на компресора.

                Накратко - ако компресорът не работи, по каквато и да било причина, перката няма да се пусне след включването на климатика.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  благодаря за бързия отговор, притеснявах се да не е нещо по-сериозно.

                  ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:08 ----------

                  Продават ли се нови съединители за компресора, с тия втора употреба явно не изкарват много или аз попадам на такива.
                  166 2.4JTD-00г.

                  Comment


                  • #10
                    Новия съединител е на цената на три компресора
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      Оправих проблема с парното.Освен,че си смених радиаторчето,оправих и клапата,чиято ос се беше измъкнала с около 5 см. в следствие на което е блокирала и моторчето и беше изгоряло.Такова втора ръка за 25 лв.и вече всичко е ОК.Само миризмата от новият радиатор е леко дразнеща,но ще го изтърпя месец два...
                      ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                      Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                      PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                      Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                      Comment

                      Working...
                      X